Martyna Gałdecka jest adwokatem w zespole Commercial w polskim biurze Eversheds Sutherland

Specjalizuje się w kontraktowych, regulacyjnych oraz konsumenckich aspektach obrotu produktami, m.in. FMCG, elektroniką oraz IT, a także produktami sensytywnymi (wyrobami medycznym i produktami leczniczymi).Wspiera przedsiębiorców w przygotowaniu oraz negocjacjach umów dostaw, sprzedaży i dystrybucji, a także umów wdrożeniowych produktów oraz zabezpieczeń wykonania takich umów. Przygotowuje analizy związane z wymogami wprowadzenia do obrotu, w szczególności dotyczące kwestii regulacyjnych, bezpieczeństwa i jakości produktu, a także praw własności intelektualnej. Przed dołączeniem do Eversheds Sutherland współpracowała z renomowanymi polskimi kancelariami specjalizującymi się w zakresie własności intelektualnej, life sciences oraz ochronie danych osobowych i IT.Pracuje dla wiodących spółek z sektora FMCG, farmacji, elektroniki oraz branży IT, w tym dla innowacyjnych spółek opierających swoje rozwiązania na nowych technologiach jak sztuczna inteligencja czy wizja komputerowa. Reprezentowała firmy w wielu postępowaniach sądowych dotyczących własności intelektualnej i nieuczciwej konkurencji, w tym w sprawach dotyczących oznaczeń i bezpieczeństwa produktów, wykorzystywania reputacji produktów konkurencji oraz reklamy wprowadzającej w błąd.Jest autorką artykułów prasowych, szkoleń i podcastów dotyczących efektywnego zarządzania własnością intelektualną oraz komercjalizacji produktów.

Występuje jako prelegent na konferencjach naukowych i branżowych. 

Ukończyła studia na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego, a także w ramach wymiany międzynarodowej na University of Aarhus. Jest także absolwentką British Law Center we współpracy z University of Cambridge.

W 2019 roku była nominowana do prestiżowej nagrody „Rising Stars Prawnicy - Liderzy Jutra”. 


Kontakt: 

martyna.galdecka@eversheds-sutherland.pl

O serwisie

Blog kancelarii Eversheds Sutherlandna którym piszemy o otoczeniu prawnym wytwarzania, sprzedaży, promocji i utylizacji produktów konsumenckich. Omawiamy kierunki zmian w prawie konsumenckim i ich wpływ na biznes m.in. w kontekście "Nowego ładu dla konsumentów" KE. Poruszamy kwestie regulacyjne związane z pełnym cyklem życia produktu - od pomysłu przez wprowadzenie do obrotu, działania promocyjne, dystrybucję, handel międzynarodowy, relacje z konsumentami, w tym sprawy związane z rękojmią, gwarancją i odpowiedzialnością za produkt przez prawo konkurencji, a na gospodarce odpadami i ochronie środowiska kończąc. Odnosimy się również do zagadnień związanych z prawnymi aspektami doboru marki produktu oraz egzekwowaniem jej skutecznej ochrony. Serwis tworzą prawnicy zespołu Commercial oraz zaproszeni goście.  

O autorach
Bądź na bieżąco

Zapisz się na newsletter. Zostaw nam adres e-mail, a powiadomienie o nowym wpisie dostaniesz na swoją skrzynkę. Do subskrybentów bloga w pierwszej kolejności trafiać będą również przygotowywane przez nas materiały specjalne.


Tagi
Archiwum
2021
Poznaj inne nasze serwisy

Blog IPwSieci.pl
Blog kodeksWpracy.pl
Blog PrzepisNaEnergetyke.pl

Ta strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych oraz dla prawidłowego funkcjonowania strony. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo poprzez ustawienia przeglądarki lub wyrażenie zgody poniżej. Możliwe jest także wyłączenie cookies poprzez ustawienia przeglądarki, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dowiedz się więcej w naszej polityce prywatności.



Przechodzę do serwisu