
Kamil Moszczyński jest prawnikiem w zespole Commercial w polskim biurze Eversheds Sutherland.
Specjalizuje się w prawie ochrony danych osobowych, własności intelektualnej i prawie nowych technologii. Doradza też w kwestiach związanych z prawem konkurencji oraz farmaceutycznym.
Przed dołączeniem do Eversheds Sutherland pracował w wiodącej kancelarii zajmującej się prawem nowych technologii. Posiada doświadczenie przy projektach związanych z zapewnieniem zgodności z przepisami ochrony danych osobowych oraz w sprawach dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wspiera również podmioty z sektora finansowego w zakresie regulacyjnych kwestii dotyczących cloud computingu oraz przy wdrożeniach systemów informatycznych. Doradza także w zakresie prawa konkurencji, w szczególności przy zgłoszeniach zamiaru koncentracji do UOKiK.
Pracuje dla wiodących spółek z sektora e-commerce, technologicznego, energetycznego, chemicznego i motoryzacyjnego.
Ukończył prawo na Uniwersytecie Jagiellońskim. Jest również absolwentem Szkoły Prawa Niemieckiego organizowanej przez Uniwersytet Jagielloński, Rupert Karls Universität Heilderberg i Johannes Gutenberg Universität Mainz.
Blog kancelarii Eversheds Sutherland, na którym piszemy o otoczeniu prawnym wytwarzania, sprzedaży, promocji i utylizacji produktów konsumenckich. Omawiamy kierunki zmian w prawie konsumenckim i ich wpływ na biznes m.in. w kontekście "Nowego ładu dla konsumentów" KE. Poruszamy kwestie regulacyjne związane z pełnym cyklem życia produktu - od pomysłu przez wprowadzenie do obrotu, działania promocyjne, dystrybucję, handel międzynarodowy, relacje z konsumentami, w tym sprawy związane z rękojmią, gwarancją i odpowiedzialnością za produkt przez prawo konkurencji, utylizację i recykling produktów oraz zgodność działalności biznesowej z regulacjami i najlepszymi praktykami dotyczącymi ochrony środowiska. Odnosimy się również do zagadnień związanych z prawnymi aspektami doboru marki produktu oraz egzekwowaniem jej skutecznej ochrony. Serwis tworzą prawnicy zespołu Commercial oraz zaproszeni goście.
Zapisz się na newsletter. Zostaw nam adres e-mail, a powiadomienie o nowym wpisie dostaniesz na swoją skrzynkę. Do subskrybentów bloga w pierwszej kolejności trafiać będą również przygotowywane przez nas materiały specjalne.